Me and my work

piątek, 9 marca 2012

Wstępniak.

Co by tu... Hmm...

Drodzy czytacze i oglądacze, będzie tu o moich pasjach. Wytworach, pomysłach, inspiracjach... Mam plan, aby było to miejsce, dedykowane kreatywnemu fragmentowi mojej osoby.

Czasami człowiek musi - inaczej się udusi..

Ideą projektu "Nudakillers" jest tworzenie rzeczy nietypowych, nadawanie nowej funkcji przedmiotom które nas otaczają, dzielenie się niecodziennymi projektami wygrzebanymi z otchłani internetu oraz krzewienie w narodzie potrzeby otaczania się tym co wyjątkowe.

Będzie o moich rękodzielniczych wytworach, wnętrzach, które mnie zachwycają, twórcach, którzy mnie inspirują.

Aż sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie :-)

Jak mawiał klasyk: "Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda".

Zaczynam i zapraszam :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz